tirsdag den 4. februar 2014

THIS WEEKEND



Det har været en rigtig god weekend. Vi var jo som sagt i cirkus fredag. Lørdag havde vi en slappe dag, hvor vi om aftenen tog ud og spise og mødtes op med onkel Mike og fætter Nick. Nick havde nemlig tegnet en tegning til mig, det var så sødt. Søndag var der Super Bowl. Vi hyggede derfor hjemme det meste af dagen og spiste god mad og kage. Om aftenen tog jeg hjem til Arianna, hvor jeg så kampen sammen med hende og hendes forældre. Vi lavede derefter cupcakes. Vi lavede bl.a dem på billedet ovenover til vores fransk lærer. Jeg sov hos hende og vi tog sammen i skole mandag morgen. 

Efter skole mandag startede udtagelserne til fodboldholdet på skolen. Det er hele ugen efter skole. Det gik okay, men jeg tror jeg fjollede lidt for meget rundt med Peyton og Courtnie. Jeg ville tage mig mere sammen i dag, men fodbold blev aflyst på grund af dårligt vejr. 

I den kommende weekend har jeg snakket med Arianna om at tage ud og stå på skøjter og jeg har aftalt med Peyton at vi skal ud og spise og sove sammen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar